maanantai 20. lokakuuta 2014

Some ja ystävyys vai someystävyys

Useammat jotka on lukenu mun tekstejä enemminkin, muistanee varmasti, että oon kirjoittanu useaan kertaa ystävyydestä. Sitä ei voi turhaan hehkuttaa. 

Lasten myötä, oon saanut paljon uusia kavereita, mutta suurin osa jatkoi sitä sen hetkistä elämää, joten moni jatkoi elämää toiseen suuntaan. 

Tuntuu että nykypäivänä on paljon niitä tuttuja. Some tuttuja? Some tekee tästä jotenkin niin mahdollisen. On face, insta, blogit..
 Onko tuttua: joku kysyy sulta ketä se yks on jota seuraat ja juttelet sen kanssa instagramissa?
-no tota.. Se on yks mun tuttu..
Tai lehdessä on juttu blogi"tutusta" sanot "hei.. Toi on mun kaveri"

Paskat se mikään tuttu saatika kaveri ole. Enhän mä muuta tiedä kun sen nimen ja sillä on esim. Kaksoset. 
Siltikin.. Se tuntuu tutulta. Kaverilta? Joillekin jopa ystävältä?

Vai mikä sitten on kaveri? Tai ystävä? Mitä mieltä olette?

Itse en omista kuin muutaman ystävän. Muutaman ihmisen, jolle voi sanoa kun  joku ketuttaa. Muutaman ihmisen jolle voi sanoa että heei, sulla on takapuolessa tarra tai nolossa tapauksessa julpit auki. Ilman, että mut leimataan perverssiksi. 
Tiedän nimittöin tapauksen, missä yks ihminen tokas toiselle ihan nätisti :sulla on jäänyt vetskari auki. Johon tää vetskari tyyppi tokas vihasesti "kyttäsiks sä mun alapäätä" .

Joo, se siitä. 

Ootteko te löytönyt ikinä ystävää sattumalta? Silleen ettei kellään ole osaa asiaan?

Itse olen.

Entäs internetistä?

Itse olen. 

Yhdellä Internetistä saadulla ystävällä on suuri paikka mun ystäväjoukossa. Kyllä, ystävissä. Voin höpistä kaikkea maan ja taivaan väliltä hänelle. Voin olla vastaamatta ilman että saan laiskan leiman. Voin kysyä idiootin kysymyksen ja aina saan vastauksen. Voin lähettää kuvia ilman että mun pitäis rajailla ja muokkailla niitä. Voin olla oma itseni. 
Vaikkakin meillä on reilu 500km välissä. Oon saanut myös luottamuksen tänne suuntaan, joka merkitsee paljon. 

Voitteko kuvitella, että sain kaksosten synnyttyä, jopa paketin tältä internetissä saadulta ystävältä?
Paljon voima haleja Krista! 
Oot superi!

Onko muut löytäny ystäviä ennalta arvaamatta? Vaikka nyt sitten sieltä Somesta?

2 kommenttia:

  1. Voi muru, mulla tuli täällä hormoni hyrskyissä itku silmään ♡ sä olet ihan super ♡

    VastaaPoista