maanantai 13. tammikuuta 2014

mahtava elämisen arvoinen elämä

Kuinka moni on löytäny ittensä kaaoksen keskeltä ja tekis mieli huutaa "antakaa mun olla"? Mä ainakin! Useastikkin, varsinkin kun meidän perhe on mies voittonen!! Rakastan mun perheen miehiä enemmän kun mtn, mutta tiedättekö sellasen päivän kun tekis mieli lyödä hanskat tiskiin?!

Täällä taloudessa ei oo pitkään aikaan ollu sellasta!! Jotenkin ihanasti on saanu nauttia arjesta. Töissä on tullut oltu kahden viikon aikana suhteellisen vähän ja on ollu kieltämättä ihanaa. Vaikka pidänkin mun työpaikasta "YLISTI".

Aamu alko ihanan pirtsakalla pakkasella. Salilla oli hiljasta joten sai treenailla kaikessa rauhassa! btw..On tuo WAW ihana paikka! Sinne kun menee, on kun kotio tulis. Monilla on oma mielipide, mutta mä liputan sen puolesta!! Mun jäsenyys varmasti jatkuu sopimuksen loputtua.
Illalla koitti vihdoin kauan odotettu ylläri. Oltiin siskon kanssa jo tovi suunniteltu kaverin ylläri synttäreitä. Se kun on ihan toisesta päästä Suomea ja täällä päin ei oo vielä kavereita liiakseen, joten päätettiin yllättää hänet.
Laitettiin hiukan paremmat vermeet päälle ja lähdettiin kohti sankarin kämppää. Rapussa meitä tais siskon kanssa jännittää enemmän kun lapsia jouluna.
Ylläri oli hienosti pysyny salassa ja me mammat suunnattiin kaupunkiin.
Mentiin Amarilloon syömään ja kas kummaa, 4tuntia vierähti äkkiä. Naurua ja jutun aihetta riitti. Pää puheen aihe tais olla miehet ;)
Kuinka ihana onkaan omistaa TOSI ystäviä! Sellaset on harvassa nykyään!! Ja täytyy myöntää, että on mulla ihan paras pikkusiskokin, vaikkakin ajottain(lue todella usein!) hyvin hankala tapaus onkin.

Nyt vallitsee meidän talossa hiljaisuus. Olis ihana kääriytyä oman miehen kainaloon, mutta hän viettää aikansa tällä viikolla työpaikalla iltaisin. Taidanpa siis laittaa satuhäät pyörimään ja nauttia siitä mitä nyt on!! :)))))))

2 kommenttia:

  1. Uusi lukija ilmottautuu =)) tervetuloa meitä seuraamaan tutipuu2012.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukemaan! Katsastampa tuon sun blogin oikeen ajan kanssa :)

      Poista