perjantai 10. tammikuuta 2014

eiii, miksi?

Joko se talvi nyt sitten päätti tulla!? Ei olis kyllä vähempää voinu enään kiinnostaa. Eilinen jo entuili vähän tätä, kun salille kipsutellessa alko jo posken päitä palella. Onneks hien sai pintaan sisällä!! Oli mahtava fiilis taas antaa itselle aikaa. Ja hyvän treenin jälkeen jäädä istumaan vielä hieromatuoliin-sulkea silmät ja ottaa rennosti kahvikupin kera. Illalla lasten kanssa hömpöteltiin ja nähtiin pitkästä aikaa kavereitakin. On ne ystävät sellasia kultakimpaleita, että ei sitä aina tajua! :)

Viikonloppu lähetyy ja meillä alko kyllä niin takkuamisen kanssa aamu. Lapsethan nyt oli jo tottunu että riittää pikkasen kevyempi pukeutuminen, joten tänään sai ottaa yhteen oikeen kunnolla. Esikoinen ei uskonu että talvi on tullu, johon totes "mä meen ainakin koittamaan ulos!".
Ei aikaakaan kun se paiskas takaterassin oven kiinni ja totes "kyllä meidän nyt kannattaa laittaa ne jumpsuitit alle!" :D Noh mitäs mä sanoin ;)

Talvi 2012-2013
(hetken mietiettyäni, tulin siihen tulokseen että kuvat on kyllä niin oleellinen asia blogeissa, joten ehkä niitä tullaan näkemään aina välillä myös näiden tekstien lomassa, vaikka olin toista mieltä vielä muutama päivä sitten. Mieli muuttuu, mutta eikös naisilla oo lupa siihen?)

Lapset meni myöhemmin tarhaan ja mä ite kiersin pienen kävelylenkin. Nyt kamppeet kasaan ja iltavuoroon. Kiva päästä välillä töihin. Mä niin kaipaan jo arkirutiineita. Toisaalta ihanaa että saadaan pitkästä aikaa viettää viikonloppu yhdessä, koko perhe <3
Toivon mukaan sitä lunta tulee nyt oikeen kunnolla, eikä mitään räntä ällötystä niin että ulos ei voi mennä! :)
Mä en todellakaan oo mikään talvi ihminen(paitsi kolaaminen <3, voi sitä vois tehdä kesät talvet!), joten odotan jo kovasti kesää JA ELÄMÄNI ENSIMMÄISTÄ LOMAA!!

Ihanaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti