maanantai 6. tammikuuta 2014

Lupaavia suomalaisia urheilijoita +muuta höpinää

Täällä kirjottelee yksi suomalainen ja kerrassaan lupaava urheilija! Muistatteko kuinka korvat sauhuten kirjotin päivien ja ennen kaikkea liikunnan menevän plörinäks yövuorojen takia!?
Näin ei oo ollu nyt. Viimenen yö takana ja kotona on tehty pienet jumpat joka ikisen yövuoron jälkeen.

Kuinka moni on sitä mieltä että todella valta osa miehistä on "niiiin suomalaisia jössiköitä"? Ne ei puhu eikä pussaa! Ite voin ainakin rehellisesti myöntää omaavani todella suomalaisen, mutta ihanan miehen! <3 (tiedän että luet tätä;) )

Aamu alko niiin lupaavasti. Olin herännyt vain kerran kesken unien lasten ääniin. Silloinkin esikoinen tokas kovaan ääneen"äiti ei oo vieläkään noussu. Isi, pitäiskö meidän vähän syödä jtn. Tossa on muusia, mutta ei meillä oo kastiketta." :D  Äitiinsä tullu! Aina huolehtimassa, että kaikilla on ruokaa ja puhtaat vaatteet!
Olin nukkunu jo tosi "myöhään" ja  mies tuli herättämään. Kertoi lasten olevan päiväunilla, mutta hän lähtis nyt käymään kaupassa. MITÄ? Todellako?! IHANAA!!En laittanut vastaan.

Noustua ylös, se ihana loppu siihen!
Siis huoh mikä epäjärjestys meidän kämpässä vallitsi. Olin kuitenkin niin hyvällä fiiliksellä että se ärsytys loppu äkkiä! Tavarat paikoilleen ja äkkiä 30day jumpan "suoritus" ennen kun lapset herää.

Illalla urheilut sen kun jatku. Nimittäin nuorten mm lätkän parissa. Voin rehellisesti sanoa, että mä en ymmärrä ihmisiä (tai ainakaan en oo ymmärtäny tähän saakka!?)  jotka ei havahdu mihinkään ympärillä tapahtuvaan Suomen pelin aikana!? Kokoonnutaan "kisastudioihin" syömään herkkuja ja jakamaan niin pirun hyviä "mikset sä tehny näin, miks sä teit noin. LAUO nyt pelle..."". Mitä järkeä?

Yllättäen meijän kämpässä oli tänään "kisastudio". Ei siis siinä, kiva kun meille kokoonnutaan, mutta "kisastudio"..huoh mikä sana! Yhtäkkiä löysin itseni sieltä muiden joukosta. Koko pelihän sitä tuli seurattua ja vessassa käynnit oli pakko ajottaa erätauoille.

Kuinka huikeeta se onkaan kun jotkut omistautuu täysin liikunnalle? Niin kun pikku Leijonat!? Täyttä treeniä koko nuoruus aika, mutta kyllä se palkitaan! Jos todella pitää jostain urheilulajista, mitä pahaakaan siinä on? Urheiluhan on terveellistä(hyvän maun rajoissa!). Super hienoa että meidän pienessä Suomen maassa on tälläsiä jätkiä!!!! WAU!


Asiasta aasiin..
Meidän perheessä mennään ajoittain ihan "läpsystä vaihtoon" systeemillä. Mä tuun, mies menee. Mies lähtee, mä tuun!! Molemmat kolmivuorotyössä. Toinen pelaa lätkää, toinen tykkää käydä salilla. Välillä täytyy nukkua ja syödäkin täytyy monta kertaa päivässä. Koti pitää olla kondiksessa ja yhteistä aikaakin olis ihan kiva saada johonkin väliin (välillä hiukan useamminkin!). Kaikista tärkeimmät, lapset, täytyy myös huomioida kaiken hulinan keskellä! Ne kun alkaa olla  nyt jo "isoja", pääsee ne aina välillä mukaan  :) Voi niitä päiviä, kun toinen kertoo sylki lentäen "mä olin isin kanssa halilla..mä olin äitin kanssa salilla ja siellä soi musiikki". Harmi ettei tänä vuonna olla päästy vielä luistelemaan perheen kesken!?

Taas tuli todettua, että toisen onnistuminen saa itsessä kans puhtia jaksaa eteenpäin!! Joten mä todella aijon nyt tsempata viimesen työyön ja huomenna ollaan taas virkeenä liikunnan ja perheen parissa! Ihanaa loppiasta kaikille!!!

terv. sekamelskan keskellä raatava onnellinen vaimo/äiti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti