perjantai 9. toukokuuta 2014

per per perjantai

Vaikka mulla on koko viikonloppu töitä, oon odottanu jo niin lujasti tätä perjantaita. Vihdoin se saapui. Lapset vielä nukkuu ja itse oon jo ihan lähtö valmis :) meidän oli tarkotus mennä päiväkotiin äitien aamupalalle, mutta antaa pienten koisia vapaapäivän kunniaksi :) vajaa tunti ja mä itse huristan kohti sairaalaa, parhaan ystävän kanssa. Ultraa!!! Oo.. <3 Mies ei päässyt mukaan töiden vuoksi. Eilen se vielä tokas että aikoo jättää puhelimen kotiin, kun mä kuitenkin soittelen ;) Nooh, uskon että ultra kuulumiset löytyy klo 10 jälkeen jokaisen puhelimesta, kun tää mamma hehkuu onnea joka somessa ;)


mitä veikkaatte, mitäs puoluetta nämä meidän pikkuset edustaa? :)

 myöhemmin aamupäivällä me huristetaan vielä isomman kanssa 4v neuvolaan. Toinen odottaa jo niin tärinässä sinne pääsyä. Harmi vaan että tällä kertaa tulee se todella ilkeä-- piikki :/ Nooh.. ehkäpä mumman ja paapan läsnäolo täällä kotosalla vähän auttaa. Tai korjaan ;) Mumman herkut siellä laukunpohjalla tekee olon paremmaksi! :)

Ihanaa viikonloppua

2 kommenttia:

  1. Murr. Mulle ei ole tullu vielä ultrakuvaa sulta :(

    VastaaPoista
  2. toivottavasti yhden tytön saisitte :) äkkiä nyt tännekin kertomaan!

    VastaaPoista