tiistai 22. huhtikuuta 2014

Mihin se aika menee? TODELLAKO, niin kauan..?

Mun blogin vakio lause on varmaankin pian "mihin se aika menee..?!". Mutta todella.. Mihin tää aika on juossu? Meidän esikoinen täyttää 2vko päästä 4vuotta? Justiinhan se synty.
Muistan sen jännityksen kun lähdettiin kohti synnytys osastoa. Muistan sen kivun ja tuskan mikä valtas mun kropan tuon 23h kestävän luomu synnytyksen aikana. Muistan kuinka mä huusin ja kirosin mun täysin kelvottoman kropan synnytyksen jälkeen(en siis pystynyt kävellä-saatika nousta sängystä).

Siitä huolimatta, tiesin, että haluaisin pian lisää lapsia. Kuopus ilmoittikin tulostaan esikoisen ollessa alle vuoden ikäinen. Odotin ja laskin jo päiviä milloin pääsisin synnyttämään. H-hetkellä lääkäri ilmoitti että lapsi on tulossa perätilassa, mutta mun suusta kuulu vaan että "mä en todellakaan mene sektion kautta!". Muistan vieläkin sen kivun ja paineen. Kuinka voi olla mahdollista? Siitäkin on jo pian 2,5vuotta.



Ens kuussa vietetään myös meidän 5vuotis kihlapäivää. Todella! Siitäkin on niin monta vuotta?? Muistan kun mentiin kultasepänliikkeeseen ja valittiin sormukset. Muistan kun juhlittiin meidän sitoutumista ja kaikki oli enemmän kun onnellisia meidän puolesta. Vaikka mehän oltiin ihan kakaroita silloin? ite 18v ja mies silloin 19v!? huh :D



Heinäkuussakin on yks virstan pylväs saanu vuosirenkaan. Nimittäin meidän häistä on jo vuosi!? Niitäkin pirskeitä värkättiin ja suunniteltiin vuosi ja yhdessä päivässä ne oli jo ohi. Kiitos kaikille lähimmille kavereille tai ennemminkin YSTÄVILLE ja sukulaisille, jotka oli juhlimassa meidän kanssa, meidän elämän yhtä suurinta päivää.




Miltä meidän elämä näyttää seuraavan viiden vuoden päästä?
Nooh.. ehkäpä meillä on isompi asunto(vaikkei tässäkään ole kyllä mtn vikaa). Lapsi luku on saatu päätökseen(tosin sen päätös tuleejo  tänä kesänä ;D).
kaksoset tänään rv 19+1
 Itse oon ehkä löytänyt jonkun työn -oman alan ulkopuolelta. Voi olla että asuin paikkakunta on eri, tai sitten ei?
Sen kuitenkin tiedän, että elämä seuravaan viiden vuoden päästä on täynnä rakkautta ja onnistumisia,  oman perheen kanssa YHDESSÄ <3

5 kommenttia:

  1. Aika menee kyllä ihan älytöntä vauhtia! Meidänkin pimatsu on pian jo puolivuotias!! Ihana masu :)

    Mikäs ala sua kiinnostaisi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Anne :-) onhan tuo aika mahtavan kokonen masu jo :-) mä en oikeen tiedä mikä mua kiinnostais. tällä hetkellä tuntuu siltä että voisin ryhtyä jo kotiäidiksi. nautin niistä päivistä <3 harmi että sillä palkallq ei pyöritetä pian meidän taloutta. mutta myöhemmin mulle passais vaikka siivoojan tai kassaneidin pesti :-D

      Poista
  2. Lasten kanssa tuntuu aika menevän joskus liiiankin nopeasti!

    VastaaPoista
  3. Tuo on kyllä niin totta..tavallaan tuntuu, että neidin syntymästä on ikuisuus ja että ainahan tuo on ollut osa perhettä..vaikka siitä ei ole, kuin puolivuotta :D

    VastaaPoista